No Image
   
No Image

Grandària del text

A+ | A- | Normal

Programació

Octubre 2008 Novembre 2008 Desembre 2008
Dl Dt Dm Dj Dv Ds Dg
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Propers actes

Berenar Escola de Música
Novembre 20, 2008 (17:30)

Lliurament de Diplomes i Beques
Novembre 20, 2008 (18:30)

Temporada de la Primitiva: Banda Juvenil
Novembre 21, 2008 (21:00)

Veure calendari complet
No Image
No Image
No Image
Notícies Sindicades
Festival de Primavera 2008


Festival de Primavera 2008 PDF Imprimir a/e
dissabte, 26 abril de 2008
Festival de Primavera 2008
Del 10 de maig al 7 de juny
Com a president de l'Ateneu Musical i d'Ensenyança Banda Primitiva de Llíria, és per a mi un plaer presentar-los el “FESTIVAL DE PRIMAVERA 2008”.
Continuant amb la seua llarga i històrica trajectòria musical, la Banda Primitiva, organitza enguany un cicle de cinc concerts que comprén una amplia varietat musical dirigida al públic més exigent.

EL FESTIVAL DE PRIMAVERA, potenciarà i refermarà els grans valors musicals d'una  gran societat com és La Primitiva, i permetrà que podem escoltar anualment, i en tota la seua esplendor tècnica i artística, a les diverses agrupacions que formen el conglomerat musical de la nostra societat, així com a altres conjunts i solistes, que cada any participaran en el festival.

Les obres que s'interpretaran, busquen un equilibri entre les consagrades per la tradició, i un atractiu repertori menys conegut de diferents autors, comprenent així distintes èpoques i estils de música diferents, tant per a Cor, Banda com per a Orquestra de Cambra.
Llegir-ho tot...
 
Entrevista a Miguel Moreno Guna PDF Imprimir a/e
dimecres, 23 abril de 2008

Per Rafa Villarejo

Miguel Moreno, Director TitularEl passat 4 d'abril Miguel Moreno Guna agafava la batuta de la Banda Primitiva. L'emoció li va poder moments abans de marcar el seu primer compàs. No era per a menys. Nascut musicalment en esta societat, tants assajos viscuts des del faristol dels tubes i ara pujat en la tarima, amb la batuta i amb l'interés de fer front a un projecte que combina il•lusió i responsabilitat. El pròxim 7 de juny dirigirà el seu primer concert, com confessa, el més especial de la seua carrera com a músic.


Llegir-ho tot...
 
Concert de la Banda Juvenil PDF Imprimir a/e
dilluns, 21 abril de 2008

Miguel Pelegrí Verdeguer AgustíEl dissabte 10 de maig a les 22h tindrà lloc el primer concert del Festival de Primavera 2008. Estarà a càrrec de la Banda Juvenil dirigida pel Mestre Miguel-Pelegrí Verdeguer Agustí .

El concert, dividit en dues parts, tindrà el següent programa: 

1a PART
  • Concierto en la Plaza Mayor  de F. Lacalle
  • Concerto d'Amore de J. de Haan
  • Pilatus (Muntanya dels dragons) de S. Reineke
2a PART
  • Gloria al Héroe de Martínez Segura
  • El chaleco Blanco (Selecció) de F. Chueca
  • Oregón de J. de Haan

 

 
Concert de l'Orquestra Simfònica PDF Imprimir a/e
dilluns, 21 abril de 2008

ANdrés Valero-CastellsConcert oferit per l'Orquestra Simfònica de la  Banda Primitiva dintre del Festival de Primavera 2008 el dissabte 17 de maig a les 19:00h, baix la direcció del nostre Principal Director Invitat Andrés Valero-Castells.

 PROGRAMA

1a PART

  •  Beatles Concerto Grosso núm. 4 de P. Breiner
  1. Here Comes the Sun
  2.  Michelle
  3. Goodnight
  4. Carry That Weight
  • Fandango per a 8 violoncels de C. Halffter
2a PART
  •  La Catedral  (AV4) per a 5 trompetes d'Andrés Valero-Castells
  • Concert per a trompetes i timbals de J. E. Altenburg
  • Concert en sib per a 3 trompetes de G.F. Telemann
  • Concert en Re M de G.F. Telemann
  • Sonata Sancti Polycarpi   per a trompetes i orquestra de H. von Biber (Arrangaments d'E. T. Harr i Jose I. Blesa)
 
Concert de la Coral Polifònica PDF Imprimir a/e
dilluns, 21 abril de 2008

Carla SanmartínLa Coral Polifònica Banda Primitiva, sota la direcció de Carla Sanmartín Ganau, oferirà el seu concert del Festival de Primavera 2008 el dissabte 24 de maig a les 19 h. El programa serà:

 

  • Pan divino y gracioso         F.Guerrero
  • Más vale trocar                 Juan de la Encina
  • Oh nuit                               Rameau
  • El Peregrino                       Negro espiritual
  • Maitia nun zira                   Popular vasca
  • Como la flor                       Julio díaz
  • El zorongo                         Popular
  • Coro de esclavos. Nabucco    G. Verdi
 
Concert Llacet BrassBand PDF Imprimir a/e
dimarts, 22 abril de 2008
José Vte. Escrig MartínezEl diumenge dia 1 de juny a les 12h la Llacet BrassBand, dirigida per José Vte. Escrig Martínez , farà un concert al nostre Saló-Teatre dintre del Festival de Primavera 2008.  
Llacet BRASSBAND està format per  jóvens professionals i estudiants de música que des de 2004 treballen per a donar a conéixer les innumerables possibilitats que la música de cambra per a metalls i percussió pot oferir al món de la música.
         Unes possibilitats fonamentades en un repertori nou, original i de qualitat. Tractant amb el mateix interés l'amplíssima literatura escrita al llarg de la història.
         En els seus concerts, el públic pot escoltar obres originals per a Brass Band, transcripcions d'obres clàssiques, Bandes Sonores de Pel·lícules, Pasdobles, Marxes, Música Lleugera i altres gèneres musicals com a Pop, Rock, Jazz, Blues, Ragtime, Swing, Mambo, Rumba, Tango, Bolero. I tot este repertori interpretat exclusivament per instruments de metall i  percussió.
         Els components d'esta agrupació destaquen pel seu més que suficient experiència musical; formant part majoritàriament  de la plantilla de la Banda Primitiva de Llíria i reforçats per membres de la Banda Simfònica U. M. de Benaguasil i Pedralba, col·laborant en conjunts de Música de Cambra, Orquestres Professionals, Bandes Professionals i per la seua funció de docents en els conservatoris de Llíria, Almansa, Dénia i Requena.
     Entre les seues activitats musicals destaca la gravació realitzada per a l'espectacle  musical  “Salamanca 2005 Confluencias” (presentat davant d'un públic de mes de 5.000 persones) i des de 2006 el ser seleccionats en el “Circuit SARC” de la Diputació de València, realitzant concerts per la Comunitat Valenciana (Llíria, Olocau, Riba-roja, Náquera, entre altres poblacions.
         Entre els projectes musicals durant 2008 destaquen la participació en el programa “Ràdio 9”, així com en diversos Cicles de Concerts de Música de Cambra  i Festivals. 
Llegir-ho tot...
 
No Image No Image